Måndag!

Sovmorgon idag igen =) Fattar inte vad som hänt med oss, kanske kan bero på att vi är vaken alldeles för länge på kvällarna, igår släckte jag lampan strax före kl 2, har fastnat i ännu en av mammas böcker..

Vädret ute idag är grått & tråkigt, tur iofs för alla som börjar jobba igen men tråkigt för mig då jag hade sett fram emot ett bad med Puma igen!

Som vanligt består dagens göror av pluggande.. Ligger lite efter nu då jag tycker denna kurs är otroligt svår & fattar inte mycket av det jag läser men det är bara att kämpa vidare!!

Nu är det morgonprom som gäller, ska slurpa i mig sista kaffet & sen ut..

Ha en riktigt trevlig Måndag!!




Anonym » 2009-08-10 | 11:02:23
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/

Joo det är kul man kan få alla att simma nu =)

Så himla bra träning för dom också..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback