Kvällsmys..

Har det verkligen varit!!

Hundpensionatet var en kul film som tilltalade den barnsliga & hundälskande sidan hos mig, kan verkligen rekommenderas om man vill få sig ett gott skratt! Barnsligt söt =)

En shopaholics bekännelser motsvarade mina förväntningar, har läst alla böcker som Sophie Kinsella har skrivit & jag gillar dom. Tyvärr så är det som vanligt när en bok blir till film att en del saker saknas men klart godkänt är iaf betyget. Tom Lillebror 13 år garvade en del..

Funderar nu på om jag ska återvända till soffan & äta ännu mer godis eller om jag ska gå åt andra hållet & badkaret? Eller till sängen rent av? Det enda jag egentligen måste göra är att gå ut med trötter som ligger i soffan..

Ska fundera liiite till..

Sov gott på er =)




Pia » 2009-08-15 | 08:46:31
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härligt med en sån film kväll med snask!

Kul med en bror som ställer upp också och i den åldern.. Heja han, iloge skall han ha!

Hoppas du fick ut tröttis Puma, vet hur kämpigt det kan vara att få ut de liven sent på kvällen.

Hoppas du får en kanon lördag!

Pia » 2009-08-15 | 08:46:59
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du har mail!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback