Höstmörker & hungrig Puma..

Japp, kl 21,30 så var det nästan helt mörkt ute, nu väntar några månader snart med totalt mörker & detta vill Fröken Pia komma upp till ;) Eller hur det nu var, det kanske var snön hon ville se oxå? Eller så är det sällskapet som lockar? Vem vet? Hihi..

Puma har nu äntligen piggnat till igen & fått i sig middagsmaten med mycket god aptit, fick ju inte ge nån mat i morse så jag misstänker att hon var hungrig. Hon har även börjat vifta på svansen, lyfta lite på det gröna örat & helt enkelt vara sig själv igen =) Underbart tycker matte!!

Kvällen ska nu ägnas åt att plugga vidare, har försökt läsa lite nu under kvällen med Puma i knät.. Gått sådär, har ingen som helst motivation just nu, är så mycket annat som snurrar i huvudet.. Måste göra ett ryck nu & försöka fixa det som ska lämnas in kl 12 i morgon iaf, sen heeeela nästa vecka så ska jag tokplugga.. Har inget jobb som det verkar så jag har verkligen ingen ursäkt till att inte nöta in allt till provet på fredagen!

Men nu väntar soffan..

Ha en skön kväll!!




Pia » 2009-08-20 | 22:18:40
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag vill först och främst komma upp till de trevliga ladysarna där uppe, snön är ett bonus och vem behöver ljust ute när man har så trevligt sälskap som skiner upp ens tillvaro där..!.. =P )D

Glöm inte att nämna vecka snart bara, så snart som möjligt helst imed svårt med att fådet ledigt, om ngn hinner skriva upp sig innan mig på ngn vecka så får jag ej ledigt då.. Så är det på Volvo nu.. =(

Mys lugnt i mörkret med Puma!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback