Hemma igen..

Mötet gick bra, nu är det bara vänta & se.. Ca 1 vecka eller 2 tar det?

Har gjort lilla Puma lycklig, köpte burkmat åt henne på Ica, hon har haft dålig aptit idag, slängde på några skedar på frukost maten & vips var allt slut! Som belöning fick hon några skedar till.. Tänk att nåt som luktar & ser så äckligt kan vara så gott för hundarna! Frolic bara älskar hon oxå & det luktar inte heller nåt vidare..

Nu är det plugga som gäller, ska banka in så att det sitter nu, vill verkligen klara provet på Fredag!!!!

Ha en riktigt bra dag på er =)




Silje » 2009-08-26 | 13:22:56
URL: http://life-of-cs.blogspot.com

Kräsna hundar ;) Men de skal ju få något "gott" de med!

Ja den vandringen hade varit jätte kul, och jag tror att jag kanske kan få lite nya kompisar och det behöver jag nu som jag kommer bli ensam (oi, vad sorgligt det lät..) Så jag skall fundera lite. âr ju redan nästa helg! Oi, jaja. Kul höres det ut i alla fall.



Clifford är en röd liten kille på 2 år och 7 månader. Han är amstaff med en liten klick av rottweiler (nån %). Hittade honom på blocket för två år sen, då hade han redan haft två ägare, stackaren. Han fick en mysig matte och jag fick en liten ögonsten som är med å busar och promenerar med mig :)

Vad med Puma då? Vad är det för tjej?

Linda & Deamon » 2009-08-26 | 15:29:26
URL: http://deamon.blogg.se/

Åhhh, vad jobbigt det lät att plugga! :S :P

Pia » 2009-08-26 | 18:46:39
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja man undrar ju, hästskit tycker de ju också om så... =/ Allt äckligt är gott i deras mun, yack.. De skall man inte tänka på när man pussas med dom! ;)



Resan bokar jag om två dgr för då släpps de! =P

Wiee, wieee... LÄNGTAR!!! =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback