En slö dag..

Har vi haft än så länge.. Bara legat i soffan & haft det bra, jag har läst lite & kollat på Animal Planet, Puma har sovit som en liten gris, bara kollat lite när jag rört på mig & suckat, hihi, jobbig matte som stör i skönhetssömnen..

Ska iväg en sväng nu med Puma, lite social träning, får se om hon är på humör för det då hon verkar ha en trött dag idag, men jag tror det kommer att gå bra, nya kompisen ska följa & sen kommer Svägerskan & hennes hundar vara där oxå & dom gillar hon ju =)


Stort grattis till världens bästa Pia på födelsedagen =)

Massor med kramar till dig!!



Här får du nåt härligt att längta efter =)


Ha en riktigt skön söndag alla läsare =) Även ni som inte ger er tillkänna!!




Pia » 2009-08-02 | 12:29:48
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härligt med en slappedag och hoppas att det går bra på social träningen!



Och tack snälla du för gratulationerna! =D

Bästa presenten jag kunde få jue, en snö bild!!! TACK! Du är bäst! <3



Åh vad jag längtar nu tills jag och mr Rex skall komma och våldgästa er till vintern! =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback