Drömmar..

Konstiga drömmar.. Det har jag haft inatt!

Har drömt om kommande besöket hos vetten på Torsdag, allt gick bra iofs tror jag men när jag & svägerskan se sitter utanför & surrar så sitter helt plötsligt min farmor på en stol där, tittar på Svägerskan & hon säger typ- Ser du det jag ser? Och sen skrattar vi bara.. Till saken hör ju att min farmor dog för ett antal månader sen & inte borde ha varit där alls.. Men men, i drömmarnas värld kan allt hända!

Nu är det morgon prom & sen jobba, 10-18 idag, suck!

Ha en underbar Måndag!!




Pia » 2009-08-17 | 09:17:48
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja drömmar det är ngt undermedvetet och så snurriga ibland! Din farmor var kansek här och kikade till dig lite x-tra och visade sig i drömmen..?..

Jobba lugnt idag!

Pia » 2009-08-17 | 17:41:29
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag har lite nyheter till dig... =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback