Det kryper i kroppen..

Har en sån där känsla.. Obehag, rastlöshet eller hur jag nu ska beskriva den.. Nåt är det iaf, verkar inte kunna bli kvitt den för tillfället iaf...


Varit iväg & handlat en sväng, lite mat & en ny leksak till Puma, en likadan som den som drunknade, denna gång ska jag vara smart & stå i vattnet & ta av henne den så slipper den bli sönderbiten på en gång, vitsen med den är ju att hon ska simma & hämta den, inte användas till dragkamp eller tuggben.. Hennes min var såå söt när hon fick den när jag kom hem, nästan som - Va är den tillbaka nu? Hon nosade lite på den iaf & verkade vara glad att se den igen..

Ska krypa ner i soffan nu, fundera på vad det blir till middag, läsa min bok en stund, har verkligen fastnat i den.

Ha en skön Lördag!!





Pia » 2009-08-08 | 18:16:59
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Åh kan tänka mig att det var ett kärt åter seende med leksaken! =)



Ut och rör på dig så kanske den kryp känslan försvinner! Lr har du fått rest les legs lr vad det nu heter? ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback