Dags..

För sängen nu.

Wallander filmen var bra som vanligt, lite spänning, tyvärr inte så mycket ögongodis som önskat men what the hell, man tager vad man haver =) Nog fanns det nån att snegla liite extra på ;)

Ska ut med Puman först bara..

Förresten.. Såg film på Puma som valp tidigare i kväll, tack Helena för lånet =), Puma var 4 månader & verkligen sig lik, kände igen henne på en gång =) Sicken liten sötnos hon var & är!

Känns att det börjar bli höst & kallt här uppe nu, *brrr*, ska bli skönt att krypa ner i sängen med min vovve som värmefilt för fötterna!

Sov sött, kom ihåg att lämna en kommentar!




Pia » 2009-08-16 | 09:38:28
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Åh vad kul, önskar jag kunde se mina, kanske koppla upp video kameran till tv:en och njuta lite och se Rexan som valp.



Dom är ju sååå söta när de rultar runt!

Helena » 2009-08-16 | 11:16:15

Hej!

Va bra att du redan hunnit titta på filmen!

Visst var Puma söt, hon var verkligen den allra sötaste valpen när hon var liten! ;-)

De är en bild på henne från när hon var liten, som Frida hade på sin sida, den har verkligen fastnat i mitt minne;-)Hon sitter med huvet på sned, och tittar rakt in i kameran, undra om du sett den?

Va härligt med historien om dig och Pia, att ni hittat varann genom bloggandet, tänk att de kan vara så!

Ha en riktigt bra dag och pussa Puma på nosen!

Hälsningar Helena




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback