Dags att sussa för oss..

Är det nu..

Kom precis in från kvällsprommen & Puma stannade till framför tv, kattungar som gnällde, hon har stått & kikat på tv en stund & funderat.. Lite roligt är det med tanke på att hon faktiskt har bott med katt i sitt förra hem.

Kvällen har ägnats åt att slappa, tog ett varmt skönt bad tidigare, scrubbade av mig ordentligt för att få en ännu snyggare solbränna förhoppningsvis, bara solen behagar visa sig först! Har sen slappat i soffan & nött mitt jäkla mobilspel, började med det som mest under semestern & nu kan jag inte sluta, tror det heter Bubbletown eller nåt sånt, rätt skoj faktiskt! Fastnade sedan framför tv:n, Animal Planet & Djurpoliserna, kan inte sluta se det trots att det är så tragiskt hela tiden..

Men men, nu väntar sängen, ska bli såå skönt, Puma funderar varje kväll på om hon verkligen får komma upp & ja det får hon faktiskt =) Tycker det är så mysigt så!!

Sov sött på er!!




Pär » 2009-08-02 | 01:12:17
URL: http://parryochmascherano.blogg.se/

Hahahaha håller du fortfarande på och spelar :)... Jag har spelat färdigt hela spelet sen jag fick tillbaka telefonen ;). Du som aldrig skulle ha en hund i sängen???

Tess » 2009-08-02 | 11:34:45
URL: http://tessalonka.blogg.se/

Jag har oxå bubbeltown på mobilen o jag är helt fast nu. Dock har jag en boss som jag inte har besegrat än o det gör mig så jädra irriterad. Hoppas allt är bra med dig. Ska försöka uppdatera bloggen i veckan. Massor med kramar!

Tess » 2009-08-02 | 11:35:02
URL: http://tessalonka.blogg.se/

Jag har oxå bubbeltown på mobilen o jag är helt fast nu. Dock har jag en boss som jag inte har besegrat än o det gör mig så jädra irriterad. Hoppas allt är bra med dig. Ska försöka uppdatera bloggen i veckan. Massor med kramar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback