Dagens besked..

Var väl inte helt oväntat? Har pratat med SKK nu & på AD fick hon UA(utan anmärkning) igen, höfterna är numera graderade till D pga lindriga benpålagringar.. Ska försöka få kontakt med nån sjukgymnast eller liknande för att veta hur jag bäst kan motionera henne för ett långt & roligt liv =) Har även beställt bilder för att själv kunna se vad det handlar om..


Ekonomiska biddrag mottages med glädje, vänligen sätt in dessa på konto 8201-6 24,318,000-7 =)

Ska sätta mig & läsa på en del nu om hundars skelett tänkte jag, benpålagringar osv.. Än så länge så är allt det en djungel för mig kan jag meddela!

Boktips, länktips, tips på kunniga människor mottages med glädje!!


Provet, detta jäkla provet.. Nåja, kan ärligt säg att jag inte har en aning om hur det gick idag, känns varken bra eller dåligt? Om jag måste gissa så lutar det åt ett IG, tror att jag har blandat ihop några saker men det visar sig snart!


I morrn är det födelsedag, ett år äldre & mycket klokare =) Haha, nåja kan lugnt säga än en gång att jag lärt mig mycket om mig själv under detta år som gått.. På gott & ont som alltid!

Den som vill får komma & äta tårta i morrn, tänker inte bjuda in nån utan den som vill få ringa & komma förbi, alla är välkomna =)


På söndag ska jag & Puma åka på äventyr =) Förhoppningsvis blir det av =) Ska bli sååå kul!!


Nu ska flickorna vila i soffan & mysa en stund, är helt slut i huvudet efter provet..

Ska sussa lite & sen får vi se vad som händer? Kanske en film eller nåt sånt? Måste iaf iväg & inhandla lite tårtgrejs & fika iafall att nån nu behagar dyka upp? Men det blir väl mamsen, brorsan & nån till kanske som vanligt =(

Ha en skön fredag !!









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback