Dagens bad..

Var inte så kul tyckte Puma, lämnade medvetet nyaste leksaken hemma & det föll inte bruden i smaken, inte kan man väl nöja sig med en tråkig tennisboll istället.. Blev alltså mest badande för mig idag, försökte locka på henne men hon var inte så intresserad, försökte kolla bakom min rygg mest för att se om leksaken fanns där kanske?? Lyckades iaf få henne att gå i vattnet litegrann för lite motstånd.. Ska massera henne & stretcha henne senare, nu är hon mätt i magen & slappar i soffan..

Jag ska fortsätta städa så att jag blir klar nån jäkla gång!!

Tjingeling..







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback