Dagen..

Har ägnats åt lite av varje, pluggat en del har jag faktiskt gjort & mer kommer det att bli!

Precis prommat av Puma, ska iväg senare & köra ett lätt DW pass med henne, mest för att hon ska vänja sig vid selen & allt runt omkring, än så länge så är det i princip ingen tyngd i selen med tanke på haltandet, kättingen väger 2 kg & när jag drar den så känns den som ett mjölkpaket typ ;) Alltså är det ingen fara att köra med hennes haltande, tror att hon skulle stanna oxå om det är så att det skulle göra ont.

Puma har haft nån finne typ i nacken, det har blivit till ett sår nu, halsbandet har skavt lite där & när jag är där & ska tvätta så gnäller hon som fasen, av ett litet sår, lilla fröken är känslig ibland ;) Synd bara att det inte är lika enkelt med haltandet när man känner igenom henne..

Får se om jag lyckas få nån bild på henne när hon drar i kväll? Skulle vara trevligt att kunna visa er det!

Nu står matlagning på schemat & plugga!! Hörs senare =)





Pia » 2009-08-13 | 17:51:59
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du får nog ta och putsa dina fönster själv.. ;)

Ja en dw bild vill vi ha på Puma!

Hoppas du får till det idag!

Du jag förstår Puma om hon gnyr när du tvättar om det är sådant medel som Rex har så svider det gott, la själv det på mitt så och ajajaj...

Pia » 2009-08-13 | 21:16:45
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

När jag hamnade i dyngan så försökte Rex rädda mig vilket resulterade att röven åkte ännu djupare och jag försökte putta bort han då ville han ha puss kalas.. Mamma, mamma jag är här du behöver ej vara arg, jag skall hjälpa dig upp... Typ fast han stod på mig.. Men det är tabken som räknas.. ;)

Hur gick det på dw?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback