Dagen..

idag är en varm dag, har 25 grader i skuggan.. Märks att hundarna blir mycket tröttare när det är såhär, nu sover båda sött på golvet =) Äntligen!!

Har hunnit vara ut på några korta prommar tillsammans med Emil, vilken gullig lillebror jag har som hjälper till med rastningen av hundarna, han tar hand om Albin på ett riktigt bra sätt oxå, synd att familjen inte kan ha hund, han hade blivit en riktigt bra hundägare den grabben =)

Ska krypa ner i soffan nu & slappa.. Läsa en stund eller sussa, vi får se? Även jag är påverkad av värmen, glömmer bort att få i mig vätska så magen är liiite kinkig tyvärr =( Ska försöka få i mig massor med vatten nu resten av dagen så jag slipper må ännu sämre i kväll!

Vad hittar DU på i värmen??






Anonym » 2009-08-05 | 18:32:24
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/

Mina hostade ibland bara som torrhosta, ibland kom det upp vitt slem. Och så snorade dom också rätt mycket. Mina var pigga som vanligt annars..

Vissa hundar kan få feber också, dock inte mina.

Pia » 2009-08-05 | 21:26:20
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Stackars lilla Puma och stackars Albin som hostar..

Konstig hosta, kolla upp det..

Ta vara på din lugna tid medans du kan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback