Äntligen =)

Har lugnet landat hemma hos oss =) Pumas leksaker har åkt fram igen & det var ett kärt återseende med badleksaken som jag skrivit om innan, hon har sprungit ett par vändor med den i hallen redan =)

Här kommer en bildbomb från senaste dygnet..


Pumas öron kräver noggrann rengöring

Ibland måste man få vara ifred..

Man måste sova för att orka busa..

Morgonmys med en trött Matte!

Suddig Albin men buset lyser i ögonen =)

Vi kan ligga tillsammans oxå & mysa..

Men mest vill vi busa tillsammans..



Avslutar med en myyys bild..

I det stora hela har det varit jobbigt som fan men rätt mysigt ändå. Albin är en riktigt go kille, kräver dock en fast hand & passar inte riktigt ihop med Puma, hon tar åt sig varje gång jag har skällt på Albin & blir mer klängig oxå. Hon ska vara ensam hund, det mår hon bäst av!

Nu väntar sängen & soovmorgon för oss, har varit vaken sen 7 i morse & härjat med hundarna större delen av dagen så jag & Puma kommer att sova såå gott nu =)

Sov sött =)







Pia » 2009-08-06 | 09:38:48
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härliga bilder du tagit!

Specielt den sista! =)

Hoppas ni sovit gott inatt när lugnet lagt sig i erat hem igen! ;)

Pia » 2009-08-06 | 10:11:58
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ett gott skratt förlänger livet!!! =) ;)

you know wmhat I mean.. ;)



Sorry kunde inte låta bli.. Är jag elak..?.. =P



Du har meil!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback