Äntligen hemma..

Igen..

Hade en överlycklig vovve kan jag lova, har ju skämt bort henne massor med att vara hemma hela dagarna & hitta på roliga saker med henne..

Mötet har gått bra, snart dags att sätta igång igen, ca 1 1/2 timme/ vecka är planen sen får vi se?

När jag fått ordning på allt med plugg & jobb så ska jag börja kolla efter kurser som jag kan gå med Puma, funderar bl.a på lydnad & nån form av spår? Men som sagt, vi får se? Pengarna styr ju en del oxå..

Nu ska resten av kvällen avnjutas i soffan med en Cola & godis =)

Vad händer hos dig då??




Pia » 2009-08-09 | 21:56:51
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kul att komma igång igen va?

Kan tänka mih att du blev överröst av pussar när du kom hem! =)

Har du läst 14 år till salu av Camilla Engwall, om inte så kan jag skicka den till dig efter att jag läst den.?. Grymt bra och hemsk är den men säg till om du vill ha den..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback