Äntligen..

Fått tag i den jag sökt, jisses vad svårt det kan vara ibland! Ska iaf dit på Onsdag så efter det blir jag lite klokare kanske?

Har pluggat som en galning, detta prov på fredag kommer att ta knäcken på mig, fattar inte hur jag ska kunna lära mig allt detta??

Puma är allmänt missnöjd när jag är hemma & gör annat än gosar med henne, hon förföljer mig runt runt & ligger vid mina fötter & tycker synd om sig själv..  Ska ägna henne en stund nu tänkte jag & gosa lite, ska sätta mig i soffan nu & skriva stödord på texten jag ska kunna, bra sätt att banka in lite i skallen! Kanske måste luta mig tillbaka & vila lite oxå..

Hoppas du har en skön Måndag!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback