Snöstorm!

Tack & lov endast -4 grader men oj så det blåser & snöar ute..

Bilbesiktning idag, trist för nu lär min bil vara vääääligt isig då jag lämnade sladden till motorvärmaren i igår för att ha en varm bil när jag skulle åka idag & besikta den.. Men, inget jag rår för..


Ska släpa ut min lill terrorist Puma, får väl se om vi kommer oss på nån prom som är längre än 5 min? Hon är inte förtjust i när det blåser för mycket!!

Ha en skön Onsdag på er :)




Lena & Diva » 2010-01-27 | 10:21:30

Lycka till

Pia » 2010-01-27 | 13:47:38
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hoppas bilen går igenom!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback