Uppdatering..

Har fått lite påtryckningar om en uppdatering här nu så det är väl på tiden kanske..

Mina små sötnosar gör det mesta tillsammans nu i vanlig ordning :)



Små sömntutor :)



Bronx är mycket facinerad av Pumas mun..



Puma vill gärna tvätta av sin kompis..



Ännu mera myyyys..



Bronx roade sig själv på nyårsaftonsdagen, ca 10 min obevakad medans jag befann mig i ett annat rum, behöver jag nämna att han var billig just då ;)



Mys, mys, mys..



Bronxie gillar Pumas bur :)

Nu är det amstaff mys i soffan!!





Pia » 2011-01-06 | 09:12:21
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kul med bilder. :-d



Jag tror inte fröken Ella hade viljat jogga i 10cm snö heller,jag har hrjort det två ggr och det räckte.



Räckte att jag gick i det på morgonen... :rolleyes:

danne » 2011-01-06 | 16:37:44

:love::love: Dom är ju FÖR söta!!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback