Sammanfattning..

Snodde denna lista av: Frida, nu utmanar jag alla mina läsare att göra denna lista oxå!!




Blev några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte vad jag vet?!?

Dog nån som stog dig nära?
Ingen nära men vänner som förlorat närstående finns det :/

Vilka länder besökte du?
Inga alls...

Var det nåt du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Världens bästa Pia

Vad var din största framgång 2010?
Fick mitt nuvarande jobb som jag stortrivs med :)

Största misstaget?
Vilket av dom ;)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jodå magen har bråkat som vanligt men inget som jag inte står ut med, hjärtat är som alltid lite skadad & hjärnan likaså ;)

Bästa köpet?
Pumas fleeceoveraller & det nya Hurrtta täcket!

Vad (snarare vem) spenderar du mest pengar på?
Puma såklart!!

Gjorde någon dig riktigt glad?
Finns många härliga stunder att se tillbaka på..

Vilka låtar kommer att påminna dig om 2010?
Oj, ingen jag kommer på just nu?

Var du gladare eller ledsnare 2010 än tidigare år?
Definitivt gladare & ännu bättre kommer det bli 2011 :)

Något du ångrar att du gjort 2010?
Brukar inte ångra mig utan snarare ta lärdom av saker jag kanske inte borde ha gjort & inte göra samma misstag igen!!

Vad önskar du att du gjort mer?
Återkommer, men jag brukar göra det jag vill!!

Blev du kär i år?
Kanske lite småförälskad men definitivt inte kär, mer än i Puma & Bronx & Sparky då :)

Bästa TV-program 2010?
Greys Anatomy

Bästa boken du läst i år?
Har flera :) Bokmal som jag är!!

Fick du nåt du önskat dig?
Tror faktiskt inte det! Fick iofs en gullig present i början av året som jag uppskattade massor men det var inget jag hade önskat mig även om jag blev glad för den :)

Var det nåt du önskade dig men inte fick?
Massor!  Tyvärr levererade inte tomten det jag önskat mig, dvs en spark men det tyder snarare på att jag inte varit snäll kanske ;)


Vad gjorde du på din födelsedag?
Viltspårade med ett trevlig gäng människor & hundar, bjöd familjen på fika på kvällen!!

Finns det nåt som kunde gjort ditt år bättre?
Absolut & det är därför 2011 kommer bli ännu bättre!

Vad fick dig att må bra?
Puma, vänner, familjen..

Vem saknade du 2010?
Pia & en annan kär vän som inte nämns med namn..

Bästa minnet?
Oj, svår fråga.. Återkommer med svar nån gång!

Nu är det natti natti för oss!

Gott nytt år på er alla!




Pia » 2011-01-02 | 18:29:36
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men raraste dig!!!!!!! :love: :-d



Har saknat dig med i massor....



Får väl se när jag kommer upp! ;-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback