Årets som gott & det nya året..

Fyllde i denna lista förra året & tänkte att det kan vara en kul grej att göra igen.. Svar från 2010 är vanlig text & 2011 är i fetstil.



Blev några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte vad jag vet?!?/ Ja några stycken bäbisar har det blivit i år...

Dog nån som stog dig nära?
Ingen nära men vänner som förlorat närstående finns det :/, / 2011 har inget särskilt hänt på den fronten tack & lov..

Vilka länder besökte du?
Inga alls... / Haha, fortfarande inga..

Var det nåt du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Världens bästa Pia.   / Haft gumms Pia på besök i en hel vecka men henne har jag gärna på besök varje år :)

Vad var din största framgång 2010?
Fick mitt nuvarande jobb som jag stortrivs med  / Fått mitt nuvarande jobb som jag stortrivs med, underbara kollegor & utmaningar varje dag, dessutom en massa härliga skratt varje dag :)

Största misstaget?
Vilket av dom  / Haha, i år har varit ett bra år så det finns nog inga misstag ;)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jodå magen har bråkat som vanligt men inget som jag inte står ut med, hjärtat är som alltid lite skadad & hjärnan likaså / Hahahaha... Ingen kommentar på det ;)

Bästa köpet?
Pumas fleeceoveraller & det nya Hurrtta täcket! / Oj, svårt.. men Pumas röda Hurrta täcke är välanvänt..

Vad (snarare vem) spenderar du mest pengar på?
Puma såklart!! / Puuuuuma såklart... Har även unnat mig själv en del under året :)

Gjorde någon dig riktigt glad?
Finns många härliga stunder att se tillbaka på.. /  Samma lika som förra året.. Spårningen i skogen med sexiga gummistövlar är ett minne som fortfarande får mig att garva.

Vilka låtar kommer att påminna dig om 2010?
Oj, ingen jag kommer på just nu? / Kicki Danielssons Bra vibrationer, även om den är en riktigt gammal låt..
Var du gladare eller ledsnare 2010 än tidigare år?
Definitivt gladare & ännu bättre kommer det bli 2011  /  Definitivt gladare, 2011 har varit ett superbra år på många sätt..

Något du ångrar att du gjort 2010/2011?
Brukar inte ångra mig utan snarare ta lärdom av saker jag kanske inte borde ha gjort & inte göra samma misstag igen!! /  Har inte för vana att ångra saker och 2011 finns det definitivt ingenting att ångra..

Vad önskar du att du gjort mer?
Återkommer, men jag brukar göra det jag vill!! / Ingenting tror jag..

Blev du kär i år?
Kanske lite småförälskad men definitivt inte kär, mer än i Puma & Bronx & Sparky då /  Återkommer med svar nån gång på det ;) Hahaha...

Bästa TV-program 2010/2011?
Greys Anatomy / Body Of Proof är en favorit just nu iaf..

Bästa boken du läst i år?
Har flera Bokmal som jag är!! / Finns många även i år..

Fick du nåt du önskat dig?
Tror faktiskt inte det! Fick iofs en gullig present i början av året som jag uppskattade massor men det var inget jag hade önskat mig även om jag blev glad för den  / Oj.. Svårt att säga? Men jo det fick jag nog ;)

Var det nåt du önskade dig men inte fick?
Massor!  Tyvärr levererade inte tomten det jag önskat mig, dvs en spark men det tyder snarare på att jag inte varit snäll kanske  / Hahaha.. Ingen kommentar..


Vad gjorde du på din födelsedag?
Viltspårade med ett trevlig gäng människor & hundar, bjöd familjen på fika på kvällen!! /  Hmmm.. Ja vad fasen gjorde jag? Tror det var en vanlig jobbdag/Puma dag faktiskt..

Finns det nåt som kunde gjort ditt år bättre?
Absolut & det är därför 2011 kommer bli ännu bättre! / Tycker 2011 har varit en kanon år..

Vad fick dig att må bra?
Puma, vänner, familjen.. /  Samma som förra året + lite till ;)

Vem saknade du 2010?
Pia & en annan kär vän som inte nämns med namn.. / Pia såklart..

Bästa minnet?
Oj, svår fråga.. Återkommer med svar nån gång! /  Finns många, hahahahaha..

Årets uppnådda mål 2011.

Godkänt anlagsprov med Puma
Gått klicker kurs med Puma
Simmpass med Puma i Råneå
Åkt skidor & förbättrat samarbetet från 2010..


Årets favoritbilder 2011









Gott nytt år på er alla!






Pia » 2012-01-19 | 21:38:01

Hoppsan sa, här var det ett inlägg... :thumbup:



Saknar dig med..... Och kanske kommer vi att ses i år igen, vem vet, kanske tågar jag upp senare i år.. ;-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback