Wow..

Vilket härligt väder vi har idag, trodde solen skulle försvinna & det skulle vara grått & trist men inte det :)

Precis kommit in från ytterligare en 50 min prom i solen, denna gång träffade vi endast en massa skotrar & däremellan njöt jag av tystnaden i skogen..

Nu kan jag i vanlig ordning meddela att det är 2 trötta tjejer här hemma, dels gör ju pluggandet sitt men även all friskluft, sen med tanke på att nattsömnen inte är helt 100% än så kommer jag nog sussa gott en stund :)

Vad har du hittat på idag??





Pia » 2010-03-21 | 19:56:46
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad gott för er att ni fått vara ute så länge idag!

Massa friskluft är det bästa sömnpillret! :-d



pst, blev lite trött på min käre loverboy förut. mäh störa hela tiden när vi tjattrar så det var inte dig jag vart grinig på utan han.. Droppen var när han började tjöta om sin vän.. Gah, just nu kan du få min karl om du vill men rik är han inte, tyvär...

Pia » 2010-03-21 | 20:46:56
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Varför tror du jag ringer oftast när jag är ute med rex... :rolleyes:

Slippa höra hans komentarer samt att fast han säger att han inte lyssnar så gör han det ibland den busen har jag märkt...



Gaser i magen är bara förnamnet nu kan jag jue säga.. ;-( :blush: :cool: :bigeyes::-s :-O

Blubb, blubb... :-P

Pia » 2010-03-21 | 21:01:54
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahaha inte kan det väl vara jag som säger så..

Nu får jag definitivt vara ifred, kommer han för nära så säger jag att jag lägger en fis och då springer han och säger äckla dig inte.. Flickor får inte fisa och bajsa ser du...



Nästa gång vi pratas vid ska jag bre på lite och se vad han säger då... :-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback