Vitt, vitt, vitt..

Är det ute & ännu mer väller ner från himlen, hur jäkla mycket till tänker det komma?Tycker iofs att det är rätt mysigt men nu finns det massor redan, kan tycka att våren ska komma istället!

Fått lite gjort än så länge idag, hunnit med morgonprom i snöyran, 45 min med lite lek & bus, Puma fick ett riktigt fnatt ryck & gjorde av med en hel del energi :) Sen åkte jag in till stan en sväng, införskaffade 2 säckar med hundmat & träffade Olga & hennes lilsis. Lilsis Kiki hängde med mig & Puma på en prom i snön, ca 40 min ute, fick en rolig pratstund med Kiki oxå, den ungen är ju störtskön :)

Nu är det ryggläge en stund, är helt sjukt trött av allt snöpulsande men vad gör man inte för att bli en snygging ;)

Ha en härlig Måndag!




Rex » 2010-03-01 | 17:20:41
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men Puma snuttan, nu rådnar jag... Men oj vad skön den pussen kändes... =P

Pia » 2010-03-01 | 17:21:43
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hellre snö än slaskeblask som vi har här tror jag nog du tycker! =)



Skönt att ni kan vara ute på lite längre turer nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback