Vilken härlig dag!

Trots tråkväder ute, har faktiskt varit full rulle på oss idag, eller iaf på mig ;)

Prommat en massa, hämtat sakerna, inte så mycket sålt av mina men desto mer av Mamsens, kul, då vet man att det är värt att betala hyran för bordet oxå :)

Hunnit med plugg, ska äta lite nu, ta ut Puma en stund till & sen mer plugg, är skönt att ha nån att plugga med oxå, då har jag lite press på mig då jag hjälper henne :) Ska sätta igång vid 19 tiden igen så nu är det bäst att sätta fart med allt annat!

Ha nu en härlig Lördag!





Pia » 2010-03-20 | 19:03:32
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Det är bra att ha en pluggkompis för då ger man varandra en spark där bak för den delen av kroppen kan vara väldans tung ibland! :-d



Ha en trevlig pluggkväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback