Tystnad!

Väntar för denna fröken från & med nu & tills dess att rösten återvänder!!

Kvällens träning har gått kanonbra om man bortser från att min röst har blivit mer & mer ansträngd för varje minut som gått..

I eftermiddags så kände jag mig ok ena stunden & sen sååå sjukt trött nästa, halsen & luftrören irriterade & allmänt bara inte frisk, suck, har INTE tid att vara sjuk!!

Ska koka te, dricka massor med vatten & bara vara tyst till mitt möte i morrn.. Ska bli riktigt skoj med en energi boost & peppning av min jobb coach :) Gillar henne skarpt!!

Men nu är det förberedelse av fika till kvällens avsnitt av Desperate Housewifes..




Janna & Freja » 2010-03-10 | 00:02:47
URL: http://amstaffliv.blogg.se/

Hej! Roligt att du hittade till våran blogg:)



Hon fick en tillväxtrubbning i benet som opererades i augusti förra året och i januari i år. Så hon har i princip fått vara stilla sen dess:( Hon kommer från Alvens Kennel:)

Pia » 2010-03-10 | 11:30:51
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vad du än gör så viska inte, om du måste prata så kraxa hellre för om du viskar så tar stämbanden mer stryk.



Hoppas du börjar må bättre sbart! Ingen kul att vara kass!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback