Tillskott i familjen!

Har ju jag & Puma hunnit få, här kommer bilder på mina inneboende skönheter!!


Trångt i sängen kan jag lova!!

Pusskalas :)


Sååå söta tillsammans :)


Sova tillsammans är mysigt!!


Bronx vill helst ligga på Puma & sova..


Även i soffan är det trångt!!


Puma funkar bra som kudde!!


Bronx passar bra som fotstöd!!

Nästan lika stora trots att Bronx endast är 5,5 månader, ska bli spännande att se honom som vuxen sen!


Bronx letar nytt hem, mer info hittar ni här , jag kan bara berätta att Bronx är en underbar kille, otroligt lättlärd & behaglig!! 

Nu är det soffmys!! 




Pia » 2010-03-25 | 11:32:48
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Han är fin!

Hoppas han får ett bra hem inom kort för hans bästa!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback