Söndagen är här!

Och det innebär även att det är dags för Dog A Thon med Bodens Lokala Kennelklubb, den utlovade vårsolen lyser med sin frånvaro än så länge men temperaturen är helt ok, -4 grader, lite blåst men ändå riktigt skönt ute :)

Ska bli skoj att se hur många vi blir idag, förhoppningsvis kommer vi att få en riktigt trevlig dag tillsammans:)

Har precis fått i mig frukost & Puma äter sin förfullt, var egentligen inte hungrig idag med tanke på att jag smällde i mig 4 mackor med kyckling & tillbehör, när vi hoppade i säng strax efter 1 inatt så var jag fortfarande proppmätt!!

Har drömt en massa skumma drömmar inatt, kommer inte ihåg nåt nu längre men när jag vaknade så var det mycket knas som snurrade i huvudet ;) Ska inte se film innan jag somnar verkar det som, hihi..

Ha nu en riktigt skön dag!!




Pia » 2010-03-07 | 12:03:02
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ha nu en riktigt trevlig promenad idag!



Hahahhaa, jaaa det där med att äta sent.. Jag åt ärtsoppa in jag gick och lade mig och skållade tungan.. Gud straffar vissa direkt när man natta äter.. :rolleyes:

Köttfärs i är supergott i ärtsoppa, bläää för fläsk vet du.. Du bör testa om du ej gjort det! ;-P

lena & Diva » 2010-03-07 | 16:05:55

tack för trevligt sällskap // lena,diva,scully och skräniga Wille :-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback