Snabb update..

Provet kändes bra, behöver nog inte oroa mig för att inte bli godkänd denna gång, kändes som att jag skrev & skrev & skrev & aldrig skulle bli klar, så minst ett G hoppas jag på :)

Är bara hemma snabbt & vänder, ätit en enkel lunch bestående av rostad macka, chilicurry dressing på, skivad kyckling & paprika & sen ost, gräddost ovanpå, mmmm sååå gott :) Nu är magen mätt & belåten!!

Ska ut & promma snart tillsammans med P & H, Puma tycker så mycket om H iaf så länge han sitter fast, hon har en viss osäkerhet mot stora hundar min lilla fröken, var ju lika med Rex när han & Pia var här, hon ville gärna leka men när han hakade på så ångrade hon sig & gick iväg, haha.. Ska bli otroligt skönt att komma ut i solen en stund, är bara -5 nu så det märks att solen börjar göra skillnad på temperaturen, sååå skönt!!

Ha nu en mycket trevlig dag, det ska vi ha :)




Camilla Lund » 2010-03-05 | 13:31:30
URL: http://kennelthunderroad.com

hej vad fin bloggen blivit då du gjort om! skitsnyggt!

Pia » 2010-03-05 | 14:09:17
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härligt att provet gick bra!



a nu en trevlig prom med P och H, fast det är ju med fel P förstås... ;-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback