Ojojoj..

Blubb, blubb säger det i magen, undrar om det är hunger eller nåt annat, hjääälp!

Aptiten verkar ha återvänt iaf, för första gången på jag vet inte hur länge så känner jag mig hungrig, brukar alltid tappa aptiten när jag är sjuk & iomed förkylningen så har den varit borta ett par dagar.. Men nu kanske jag kan börja äta lite försiktigt igen så får vi se :)

Har varit på en skön långprom idag, Puma har fått härja av sig ordentligt så fröken sussar gott i soffan, följde Grannen en bit på väg till jobbet så vi var ute & knatade i lite mer än en timme, rätt bra tempo oxå, ska bädda ner mig nu en stund innan jag ska plugga vidare, har verkligen tagit tag i det igen, fått svar på dagens mail till läraren oxå så att det blir rätt det jag gör, sen har jag ju fått en plugg kompis oxå, hon bor iofs i Lund men vi har hunnit hjälpas åt massor, sen är det en tjej i Stockholm oxå som precis läst kursen som hjälper till oxå, känns som att jag kanske tar mig igenom kursen iaf :)

Men, nu sussa :)

Ha en underbar dag!!




Janna och Freja » 2010-03-17 | 16:12:07
URL: http://amstaffliv.blogg.se/

Jo det är så skönt! Hoppas bara att det håller i sig nu:)



Jo dom ska ju ha en amstaffkväll på hundenshus den 20e i Lule om jag inte minns fel. Men jag vet ännu inte om vi ska dit eftersom Freja blir så stressad då det är många hundar runt omkring. Det är mycket energi som ligger och bubblar på den här damen kan jag tala om:)

Anonym » 2010-03-17 | 16:12:37

Det kanske var hund huset det hette! Jaja du förstår säkert vad jag menar:P

Pia » 2010-03-17 | 17:32:19
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vad kul att ni tagit ut er på em långprommis! :-d



Håller tummar för att dina masse mår bra efter en måltid nu!:thumbup:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback