Måndag!

Jisses vad tiden går fort när man har roligt :)

Har 2 trötta vovvar som sover & snarkar för fullt.. Nu blir det lugnt en stund, när Olga hämtar Bronx senare ska jag & Puma lifta med henne in till stan & sen promma hem, har inte blivit nån långprom på ett par dagar nu men Puma är nöjd ändå, man måste ju inte gå hur långt som helst heller varje dag.

Väntar på svar från min läraren gällande inlämningsuppgiften i sista kursen, det går fan inte snabbt alltså, suck, hade jag fått snabba svar hade jag nog varit klar redan, fattar inte vad det är som tar sån tid?

Ser fram emot Torsdag oxå, som det verkar så kommer det att bli av :) Spännande!! Berättar mer sen när allt är 100% klart :)

Nu är det mys en stund..

Ha en härlig Måndag!!




Pia » 2010-03-29 | 11:44:14
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nu gjorde du mig nyfiken!!! :bigeyes:



Tråkigt att det tar sådan tid innan läraren svarar.

Men men bättre sent än aldrig! :-P



Ha en skön prom senare!

Linnéa » 2010-03-29 | 14:28:06
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

Ja han älskar verkligen att mysa :)



nej jag har inte bokat in nånting ännu, det gick så mycket pengar när han var sjuk och dessutom så var det ingenting brådskande så jag ska vänta med det, han ska dessutom röntgas, vaccineras och göra ögonlysning nu i början av april.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback