Lördag!

Dagens höjdpunkt måste nog vara finalen i Melodifestivalen i kväll, haha, förmodligen kommer det bli nån skitlåt som vinner men det är ändå rätt skoj att se!!

Känner mig lite piggare i kroppen idag, hjärnan är full med snor fortfarande, lock för öronen är oxå kvar, jisses vad störande det är att inte höra normalt, hostan är kvar men hesheten & att rösten är ansträngd börjar gå åt rätt håll.. hmm, vill bli frisk nu!!


En skön morgonprom på 30 min, klart anfådd men skönt ändå.. Och ja, jag är en gnällspik just nu!!

Har några planer i huvudet för dagen, tänker inte berätta vad det är förrän dom är genomförda!!

Ska sätta fart nu så jag hinner med :)

Ha en skön Lördag!!





Pia » 2010-03-13 | 11:34:22
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Och vad är det fröken skall hitta på nu?



Mello, äh den hoppar jag över.. Det är ut tjatat nu efter att de hållt på med de i ett halvår.. :-P

Pia » 2010-03-13 | 18:06:42
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nå har vi kul på jobbet! :-d



Volvo är ett vuxendagis och ett dårhus... :-P Lägg mig i den kategorin du sjölv vill.. :rolleyes:



Kan tillägga lite att finnen M,s bil hade dött på morgonen och han fick inte igång den igen så en annan arbetskamrat fick åka och hämta han, bilen dog på en bro till råga på allt... ;-( Sen till jobbet och så möttes vi av all skit, sen pajade hans truck och innan han fick en ny och i den ville inte datorn starta ordentligt.. Där av hans lilla skuttande skrikande sparkande dårdimp attack idag! Men jag fick mig ett gott skratt! ;-P Och lugnat ner han efter många om och men...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback