Händelserik dag..

Var det igår, en praktikplats är klar, ett eventuellt extra jobb är klart samt en inflyttning hos mig & Puma har skett, jisses alltså!!

Tänker inte berätta mer än så, fråga gärna så kanske jag svarar ;)

Idag har det oxå hänt saker & mer kommer att hända :) Hihi, samma sak där, fråga så kanske jag svarar ;)

Well, nu ska jag strax ut & njuta av solen tillsammans med min vackra Puma :)

Hur har din dag varit än så länge?





Pia » 2010-03-24 | 13:55:47
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Grattis till allt! Måste kännas underbart! Tom inneboenden.. :-P

Vem vet han kanske blir permanent... Nu satte jag griller i huvudet på folk, hihihiii... :-d;-P :thumbup:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback