Förvandlas..

Snart till en hund tror jag ;)

Vaknade inatt vid 5 tiden, visste inte riktigt vart jag var nånstans, visade sig att jag låg hopkurad i fotändan av sängen, haha, förmodligen är det nån som tagit massor med plats i sängen (Bronx) & jag helt enkelt flyttat på mig i sömnen.. Har iaf sovit riktigt gott inatt, skönt att få vända på dygnet lite nu, går ju inte att ligga kvar i sängen heller på morgonen med en kissnödig valp, Puma brukar inte kliva upp förrän jag gör det heller men Bronx är lite piggare :)

Idga står jobb på schemat igen, innan det ska jag hinna ut med dogzen en sväng, lämna av Bronx & gå långtur med Puma, hinna äta lite osv.. Fullt upp med andra ord,men sover gott på nätterna gör jag :)

Vad har du för planer idag?





Pia » 2010-03-26 | 11:38:55
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Man skall göra massor så får man en god natts sömn! Skönt att du kan sova fast jyckarna tar mkt plats!



Jobba lugnt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback