En härlig dag i solen :)

Har jag & Puma haft nu!

Trotsade förkylningen, på med kläder & vovve med & ut! Prommade först ca 30 min, sen fick vi sällskap på ridbanan av J med I, lydnadsträning på allvar, fått en hel del att träna på nu, inte för att jag vet om vi någonsin kommer att ta oss ut på tävlingsbanan men det är kul att ha något att träna emot iaf :)

Totalt så har vi varit ute ca 2 timmar, tror att lilla Puma kommer att sova gott nu en stund ;) Så även Matte :) Ska äta lite middag först, Spaghetti & korv, klart godare än det låter..

Här kommer dagens bilder:


Det SKA finnas godis här nånstans, jag vet det!


Här kanske?


Mer godis Matte..


Ja jag kommer väl då..


Är jag söööt nu ;)







Pia » 2010-03-12 | 17:56:52
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vilken härlig dag ni haft ute i solen!

Vila nu ordentlgit!



Spaghetti och korv är gott med ketchup och smör till.. ;-P

Linnéa » 2010-03-12 | 22:44:52
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

Ja jag är så himla glad nu :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback