Dagens..

Pysslande har bestått av:

Morgonprom.
Slappa i soffan
Dammsuga hela lägenheten, helt slut efteråt!
Prom med Lena & Diva i stan
Shoppa en påse med godis :)
Sova en stund, hur skönt som helst!
Byta sängkläder & gardiner i sovrummet, helt slut efter det oxå.
Kvällsprom
Skjutsa grannen & hennes kille till stan
Nu väntar jag på att min mat ska bli varm, äta snabbt, besöka duschen & fräscha till mig
Och efter det Melodifestivalen med min skål :)

Förkylningen håller i sig, fortfarande lock för öronen, ägnar en stor del av tiden då jag pratar med nån att säga-Vaa, då hörseln inte är som den ska, känns som att jag har vatten i ena örat eller nåt annat konstigt? Japp jag är gnällig som fan!

Hoppas du haft en bra dag??





Camilla Lund » 2010-03-13 | 22:12:06
URL: http://www.kennelthunderroad.com

melodifestivalen...var det dinf avorit som vann? jag hoppades på Salem men denna går ju an också sen tyckte jag det bara var skräp, men det är ju inte min slags musik så ska väl inte säga för mycket haha



krya på dig!

Pia » 2010-03-13 | 22:41:34
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Japp jag tror du dissar mig enbart för jag inte vill se på melodifestivalen din task mört... Kommer aldrig mer ringa dig! DUMMA ELLA!!!!!

Hahahhaaa, nää gummman jag tar inte illa vid mig, har man inte tid så har man inte.. Det finns andra dagar vet du....



Krya på dig nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback