Börjar förstå..

Tjusningen med valp nu, jisses vad mycket Bronx hunnit med idag, senaste hysset var att smaka på en elkontakt som satt i väggen, tack & lov hann jag se det i tid innan han smakade hårt.. Måste vara värre än att ha småbarn att ha valp *skratt*

Idag har vi iaf hunnit med en prom i stan, båda skötte sig utmärkt :) Inte för att jag hade väntat mig nåt annat heller men kul att få skryta oxå :)

Bronx har fått prova på en dusch i badkaret, har en illgrön halkmatta som han tyckte var såååå läskig men själva duschen gick bra, Puma stod vid badkaret hela tiden för att visa att det inte var farligt!

Sen har vi hunnit med besök av grannen & hennes kille, dom hade varit iväg hela dagen & bakat så dom bjöd på mjukkkaka, mmmm så gott :) Fick även behålla 2 påsar till mig, mums!!

För första gången så har det busats inne idag, brottningsmatch i soffan av alla ställen men skratta har jag fått göra, Bronx börjar verkligen göra sig hemmastadd & testar Pumas gränser, men det är helt ok, hon verkar inte ha nåt emot det då hon drog igång buset, haha...

Dagens bilder..

Sover tillsammans...






Knäpp hundar, kolla in ögonen på båda *skratt*


Måste smaka lite på bakbenet..



"Mina" små pirayor..


Japp, snart sängdags, försöker dra ut på det så att vi kanske får en liten sovmorgon, Matte Ella börjar vänja sig vid att vakna tidigt, men nog skulle det vara skönt att få sova lääääänge i morgon :) Men som vanligt ringer klockan 8 & då är det ut med dogzen, förhoppningsvis har det slutat snöa då, lär ju inte vara plogat heller så vi kommer att få pulsa snö gissar jag??

Sov sött!!







Pia » 2010-03-28 | 08:47:24
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahhaa jaa tjusningen med att vara med valp är ju att de är sååååå SÖTA men inget mer! :-P

Vänta du bara nu börjar det när han har gjort sig hemma stad, snart vill han smaka på kökstolen, kudden i soffan blir DÖDAD, smaka på byråknåppen, varför inte el sladd, men oj där har vi en DATOR vad kan man hitta på med den???, lr varför inte lägga en pink på vardagsrums mattan i ren protest, lr bita passmatte i händerna... Listan kan göras lång!

Lycka till! ;-P

Pia » 2010-03-28 | 08:51:17
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Glömde skriva att det var fina kort och tack för komplimagen om maten!



Btw så pratade jag och M igår lite löst. Skojade med han att jag kanske skulle gå en kurs för att bli instuktör för spinning och boxning och sedan starta ett hälsohem här hemma för mattar, hussar och hundar. Och du skulle få flyta hit och hjälpa mig med allt och ekonomin.

M, OK men ska hon bo i garaget?

Jag, näää hon flyttar in och du flyttar ut i garaget..

Hahahaha, gissa om han tappade hakan och sen brast ut i asg! :-d




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback