Välbehövlig paus..

Har jag tagit, prommat Puma en kortis, nu är det -21 grader kallt & hon vill INTE vara ute långa stunder längre
=( Tråkigt tycker jag som inte fryser speciellt mycket än..

Fyllt på magen med energi, kyckling, pasta, ägg & sallad till, mmmm.. Nu är magen mätt =)

Ska plugga vidare nu till kl 21, då är det sista avsnittet av Olycksfågeln, ska bli spännande att se hur den slutar!

Vad har du hittat på idag??




Pia » 2010-01-02 | 21:56:09
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Bra där Ella,kämpa nu med pluggandet! Det lönar sig.. Tisdagen närmar sig med stormsteg!



-21 jag förstår henne, Rex hade brottom nyss och vi har -10.. Hahahah men det är ju karlar de är vekare.. ;) På med täcke blir det för hans del tror jag om det blir kallare..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback