Snabba ryck!

Var det på min läraren idag, efter att ha sussat sött i 2 timmar nu så känner jag mig som en ny människa, går in & kollar plugg mailen, läraren har hunnit rätta båda proven som jag skrev i morse samt betygsatt kurserna, Grundbokföringen, provet G, Kursen G, Databokföring, provet VG, Kursen MVG! Måste nog nypa mig i armen & kolla om jag verkligen är vaken?

Nu ska jag ringa Pia & sen hur hon har det, med mitt pluggande så är det flera dagar sen vi surrade sist!!

Ha en skön kväll!!




Lena & Diva » 2010-01-15 | 20:44:16

Grattis vad roligt.Diva o Wille var i princip utslagna fram till vid 20,så vi gick ut

Pia » 2010-01-15 | 22:24:57
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

GRATTIS!!!!!! Så glad att det går så brs för dig!



Kunde ej komentera i det förra inlägget, konstigt.. Kom bara ngt om not found.. =/

Det är en Ella fredag idag! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback