Oanade kunskaper..

Är det kul att ha ibland :)

Ibland kan jag till och med överraska mig själv med sånt ;)

Kvällen har ägnats åt Rättskunskap läsning, ett möte på 2 1/2 timme samt besöka Familj & få träffa den nya familjemedlemmen, kan lova att Puma har luktat massor på Matte när jag kom hem, luktade ju av några hundar hon kände igen, Best, Puma & Fjant men sen luktade det ju Mimmi oxå. Mimmi var en underbart charmig liten varelse, hade gärna lånat hem henne men jag tror inte Puma hade blivit så glad ;)

Morgondagen är redan nu fullspäckad med planer, ska hinna göra min inlämningsuppgift till kl 12 samt introducera en ny ledare i verksamheten, det är nog det roligaste på hela dagen, sen ska jag även på möte igen på kvällen.. Som sagt, fullt schema i morrn, men kul ska det bli!!

Nu är det sängen, läsa lite Marian Keyes, lite hjärngympa då det är på engelska men det går rätt bra ändå :)

Sov sött!

Puma i Maj 2009.

Puma nov 2009

 

God natt!

 





Pia » 2010-02-01 | 08:51:33
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men förböveln, har de skaffat sig en till vovve! Jisses, där har de händerna fulla! =) Såg ju ett kort på fb men tänkte bara att hon fotat en söt rackare.. Samma färg som Fjanten med och lite samma drag i ansiktet tyckte jag, me like alot! =) =P



Vad är det du överaskat dig själv men nu! Blir ju nyfiken! =)



Plugga på nu det sista så du får lämnat in uppgiften i tid!



Kram, kram, snörvel... Hoppas det inte smittar.. ;)

Lena & Diva » 2010-02-01 | 09:35:02

Hoppas du får en bra dag ,det förtjänar du




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback