Lördag!

Vaknade strax före 9 & kände mig faktiskt utvilad, tror minsann Puma har låtit matte sova inatt.. Skönt var det!

Morgonprom & frukost avklarad, nu ska jag bege mig till soffan & läsa Rättskunskap ett bra tag, ska försöka ta mig iväg & handla senare & även skicka några skolböcker som jag fått sälja, skönt med lite pengar som kommer in på kontot, börjar vara tomt där nu :(

Ha nu en skön Lördag!





Lena & Diva » 2010-01-30 | 15:47:13

lycka till m plugg

Pia » 2010-01-30 | 22:37:42
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Visst är det härligt med x-tra klirr i kassan! =)



Hoppas pluggandet gått bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback