Kvällsbus ;)

Blev det tidigare med Puma, såg först en dokumentär om Susan Boyle, hon kom 2:a i Britains Got Talent 2009, satt & läste i boken när jag hörde denna ljuva stämma & då var jag fast!!

 

Vilken underbar röst denna kvinna har, finns fler klipp att se på You Tube, rekommenderar dom!!

Men för att återgå till ämnet ;)

En skön prom på 40 min, tog med mig en liten trasa som vi busade med, tränade apportering, dragkamp & bara lekte med den, hon bar den halva cykelvägen & det är nog första gången det hänt tror jag, kanske Rex har lärt henne nåt iaf ;) Måste bli bättre på att ta med leksaker i fickan! En rolig stund för oss båda kan man säga!

Sen efter det så fastnade jag i skit programmet Paradise Hotell, kan inte låta bli att se det fast det är rätt sjukt..

Nu är det en sista kort prom för att sen komma i säng i vettig tid nån kväll, skulle behöva läsa lite men jag orkar verkligen inte idag, ska köra hårt i morrn igen!! Lovar ;) Annars får ni skälla på mig, har en rätt stor inlämning på Fredag så jag måste vara duktig!

Sov sött!

 

 





Linnéa » 2010-01-12 | 23:41:12
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

tack för tipsen! fast petflaska funkar inte med rambo, han slaktar den direkt och det känns inge bra med tanke på att plasten är så vass! Men toarullar är ju bättre. har dock aldrig testat tejpa igen dom ännu, det ska jag göra nästa gång :)



Haha, jag kan inte heller låta bli att se paradise hotell även fast det är rätt knäppt,..

Sofia & Hiro » 2010-01-13 | 03:20:15
URL: http://hirosvarld.blogg.se/

Halloj!

Jo, jag är supernöjd med Hiro från i helgen. Domaren var noggrann, det är bra det. Hiro uppförde sig bättre än nånsin. Han har varit väldigt lugn på sistone...



Hoppas du är peppad att plugga nu ;)

Pia » 2010-01-13 | 08:36:48
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hon har en röst som inte är av denna värld! =)

Carina » 2010-01-13 | 10:42:19
URL: http://elladora.blogg.se/



Jag håller med föregående talare - hon kan verkligen sjunga! Mest tycker jag om simons min när hon börjar sjunga för allra första gången i "america got talent" tummen upp



Lovar, det kommer massor av bilder på lillznoppan när vi har på henne det nya täcket ler



Ha nu en skön onsdag!



KraaaaM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback