Härlig början på veckan!

Blev en liten sovmorgon, vaknade vid 8 & klev upp strax före 9, skööönt :)

Morgonprom på 55 min varav 30 så gick vi en runda i motionsspåret & pulsade snö, kan lova att jag svettades! Jisses vad jobbigt men nu har jag & Puma fått varsit fyspass som heter duga ;) Och det är bara Måndag förmiddag än ;)

Härligt att få springa lite... I denna snömängd har vi knatat i 30 min..



Spännande...



Måste nog kolla liiite längre ner oxå =)


Har ju glömt att berätta att numera så har vi bredband där jag bor & vilken skillnad det är motför mobilt bredband, säger bara poff så är bilderna uppladdade i inlägg nu =) Det gillar jag!!

Nu är det plugg!




Pia » 2010-01-11 | 11:00:06
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Grym start på veckan ni fått!

Härliga bilder!

Kul att bredbandet funkar bra! =)

Linnéa » 2010-01-11 | 13:35:28
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

Jo jag hoppas det går över snart, hade gärna tagit längre promenader i det här vädret med lill killen! man märker attt han behöver springa av sig, för det har han ju inte heller kunnat göra då det var så kallt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback