Ger upp..

Gör jag nu.. Orkar inget mer i kväll =( Hjärnan kokar snart över!!

En snabb kissprom med tjurskallen Puma väntar, får se om jag skiter i att ta på henne nåt, hon vill ju ändå inte vara ute..

Dagens/Kvällens bus bilder kommer här :)




Lärt sig av Diva att det kan lukta gott under snön så då måste man ju kolla..










En nyvaken Puma kan visa många roliga uttryck, har hänt mer än en gång att jag vaknat med nån av dessa ansikten ovanför huvudet *skratt*

Nu väntar kylan för oss & sen sängen!!

Sov sött!

 

 





Lena & Diva » 2010-01-03 | 07:18:45

Haha,jo nå är de Divas struts metod hon kör med.

Pia » 2010-01-03 | 11:00:48
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Åh Puma har öppnat truten! =)

Rex » 2010-01-03 | 11:55:37
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag tog emot dom pussarna med ett leende på läpparna!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback