Ger upp..

Fy fan så less jag är, nu ger jag upp, till att börja med för idag men kanske för gott med denna jäkla kurs! Skit less!

Har tagit ett varmt bad, hårinpackning, ansiktsmask, hur skönt som helst!

Puma har suttit & kikat på mig medans hårinpackning & ansiktsmasken var på plats..

Men Matte, hur du ser ut? Hmm..

Undrar om jag vågar komma närmare??


Känner mig uppgiven & orkeslös nu..

Måste få en god natts smön & sen kanske det kommer fram lite jävlar anamma, eller så blir det en böl dag i morgon, hormonerna är helt galna & därav mitt humör till viss del, den tiden i månaden du vet ;) Men jag ska absolut göra mitt bästa, vill verkligen få bort denna uppgift & kunna fokusera framåt nu!

Nu ska jag gosa med älsklings Puma & förhoppningsvis få upp humöret ett snäpp & invänta sömnen..





Lena & Diva » 2010-01-12 | 08:47:08

Hmm,förstår din känsla. men idag är en ny dag=) plugga på förmiddagen,så kom in till stan sen för prom och inköp av choklad i mängder. Jag tror på dig!!

Pia » 2010-01-12 | 08:47:15
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Åh vad jag önskar att jag kunde göra ngt åt dig så du blev på lite bättre humör, men det är bra att du är en grinpelle när du vill för det måste man också få vara.

Kan "bara" peppa dig så du blir lite gladare i ditt pluggande för tillfället. =)

Var glad att du har Puma och får ett break i all pluggeri och kan gå härliga promenader med henne!



Härligt att du haft hemmaspa, det behövde du!

Pia » 2010-01-12 | 13:39:57
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Och i vilket hörn ligger fröken och surar idag över siffrorna? ;) Skojar lite med dig, hoppas det är tillåtet.. =P

Hur går det för plugg Ella?

Liiv » 2010-01-12 | 13:49:56
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Söt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback