Fyyyyyyy..

Vad less & trött jag är nu på det mesta!!

Är otroligt glad att jag har min fina Puman som finns där när det blir för mycket, skönt att kunna ta en skön prom, jag vet ju att jag måste fokusera på henne då, funkar inte att gå & fundera på en massa annat!

Kanon väder på morgonen, hur skönt som helst att komma ut!

Hade världens sol som sken på oss, tyvärr syns det inte på bilden..

Nu ska jag lämna datorn en stund & göra nåt helt annat!





Pia » 2010-01-12 | 16:53:37
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Man ser på Pumas färger att det är solsken ute! =)



Hur länge har du kvar av skolan nu?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback