Fy faaaan vad kallt..

Det är ute nu, -33,5 grader, huvvaligen, vill inte vara ute & det vill inte Puma heller!

Idag är det plugg, plugg,plugg, måste ju toppa betyget på förra inlämningen som jag gjorde på nyårsafton/nyårsdagen, VG fick jag på den & då ansträngde jag mig inte speciellt mycket ;)

Har även den andra helvetes uppgiften kvar som jag ska ta tag i idag, kan ju ändå inte vara ute nu heller =(

Ha en skön dag i kylan!!




Pia » 2010-01-07 | 13:29:49
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja plugga nu i massor!



Fy fasen vad kallt alltså, vill inte byta med dig..

Jag som tyckte det var krispigt om kinderna igår kväll när det var -11 och blåste.

Näshåren måste ju frysa till is i första andetaget hos er...



Skickar en värmande kram till er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback