Fredag, helgen är här igen..

Provet gick som det gick, om inte min intuiton är helt åt helvete så bör betyget bli ett G eller VG, men vi får väl se? Ska  bli spännande hur som helst!

Kallt som fan ute idag, så kallt att Puma inte ens vill bajsa, kissa snabbt & sen springer hon in stackarn, -26 grader. När kommer våren är min ständiga fråga, när solen börjar värma, när fåglarna kvittrar? Jag vill ha värme nuuu!!

Ska koka en kopp te, äta en macka & börja läsa Rättskunskapen, har ju fått flytta inlämningen till efter helgen men det är ju lika att sätta igång, tror att det är en intressant kurs!


Bilder..



Ibland är det trångt i knät, både Puma & böckerna ska rymmas, men mysigt har vi =)



Puma med nya leksaken, även denna piper.. Igår när hon fick den så sprang hon mellan den rosa pipisen & denna, olika pip är det på dom & hon hade såå kul :)

10 kr på Dollar Store, hon älskar denna just nu iaf!



Tom tungan är ute :) Händer inte ofta ;) Men man måste ju smaka på den..



Innan mina kära vänner spånar iväg igen så: Ja det är Pumas leksak, inte Mattes ;)



Skunken fick sig oxå en omgång igår av Puma, den är bara kul ibland, snart har huvudet lossnat helt så Matte måste sy fast det innan den är tom..


Ha en härlig Fredag i kylan!!





Pia » 2010-01-29 | 11:20:55
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nu är det januari Ella och vinter, vänta abra när slaskeblasket kommer sen så vill du att det skall vara kallt.



Hoppas pluggandet går bra och din instingt om btyget är rätt!

Linnéa » 2010-01-29 | 12:48:38
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

Tack! jag börjar redan känna mig lite bättre. jag har läst rättskunskap förra terminen, kursen är intressant.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback