Fredag hela dagen..

Verkar som att det kan bli en riktigt bra dag oxå..

Proven gick ok, orkar inte fundera mer på det, gjorde som alltid det bästa jag kunde så nu är det upp till läraren som rättar proven, men självklart hoppas jag på G =)

Fick betyg på förra veckans inlämning, VG, kändes skitbra, läraren var nöjd med mitt arbete =) Själv är jag stolt, nu känner jag att jag kan igen, har haft en svacka med dåligt självförtroende vad gäller pluggandet så det här behövdes!

Inlämningen för dagen är klar & inskickad, hela 1850 ord blev det, kändes som att jag aldrig skulle bli färdig med den, förhoppningsvis är även denna godkänd?

Känns som att det är en Ella dag idag, hoppas det, länge sen jag känt mig riktigt glad & uppspelt & det börjar vara på tiden för det nu!

Vänat på sällskap nu av Lena, Diva & Ville för en skön prom i avslappnat sällskap, förhoppningvis går tjurskallen Puma liiite längre än i morse, hela 5 min fick jag ut henne då.. Konstig vovve! Men hon är min & världens bästa ändå =)

Ha nu en skön Fredag!!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback