Fredag!

Är här igen.. Veckorna rusar iväg känns det som?

Prov idag, även denna gång 2 stycken, pirrigt värre, även om jag pluggat så känns det som att jag skulle ha behövt flera dagar till för att nöta in allt.. Men nu är det dags att göra bort det oavsett..

Morgonprom med Puma blev som  vanligt när det är tidigt på morgonen en kortis, hon ville inte vara ute idag, kan iofs bero på kylan likaväl, -14 ute just nu, hoppas det blir varmare när det ljusnar! Om det blir lite varmare så blir det långprom direkt efter provet, skönt att få röra på sig!!

Ska sätta fart nu så jag hinner läsa liiite till :)

Ha en skön Fredag!





Pia » 2010-01-22 | 09:26:55
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Om du undrar varför du hoppade till nu vi denna tiden så gav jag dig en lyckospark i rompetossen och ger dig all energi jag har för att klara av proven så bra som möjligt med lika fin resultat som förra gången!



Håller tummar och tassar här hemma!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback