Förvånad..

Kan man bli alldeles för ofta..

Ni vet, man tror att man känner nån & sen helt plötsligt händer något som inte alls stämmer överens med vad man är van med, sen står man där & fattar ingenting?

Att upptäcka nya (trevliga) sidor hos dom man känner är ju aldrig fel men det kan lika väl vara så att det är mindre trevliga sidor som visar sig oxå..

Är svårt att veta hur man ska göra en sån gång, när man får veta nånting som inte alls stämmer med den person man tror att man känner, lögner, skitsnack, svek, listan kan göras lång..
Det jag vet iaf är att såna personer vill då inte jag ha kvar i mitt liv, så tack för mig säger jag en sån gång!

Tyvärr händer det ibland, man får bita ihop & försöka hantera det på bästa sätt helt enkelt..

En sak har jag då lärt mig, blod är INTE tjockare än vatten!!



Nu väntar en kort prom för oss & sen sköna sängen, ser fram emot sovmorgon igen =)

Sov gott!!





Tommy » 2010-01-24 | 07:46:16

Halååå Puma, länge sen jag fick lukta på dig, hur har du det och när ska vi träffas? Kramar och hälsa matte.



Hälsningar Albin

Pia » 2010-01-24 | 09:47:50
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jaaa du jag säger det samma, blod är ej tjockare än vatten vad än folk säger. Det har jag också lärt mig efter alla år man fått sig en törn av folk man trot var ens nära och kära.. Man blir klokare med åren Ella så är det, hoppas du inte blivit allt för sviken bara men du vet nu gör vi som hundarna skakar av oss det obehagliga och går vidare såvidare inte ngn annan kan bli skadad av situationen med..



Hoppas du kommer få en kalas bra söndag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback