En trött tjej..

Är jag verkligen efter denna dag, redan kl 20 så kändes sängen lockande, nackdelen med det är ju att då vaknar man så förbannat tidigt, har kämpat för att hålla mig vaken till nu, ska se färdigt Mord i sinnet på tv & sen en kort prom med Puma sen är det sängen =)

Kvällens bilder..

Kolla in stilen som hon har när hon ska ta sig ner från soffan ibland..



Jag är då aldrig uttråkad med denna knasiga vovve hemma kan jag säga =)

Sov gott!





Pia » 2010-01-16 | 09:14:31
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja de lyckas med de mest underliga saker ibland vovvarna. Och så skrattae man åt dom och då blir de ännu roligare imed de fattar att man skrattar åt dom. Rex blir totaly Allan då! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback